ІНТЕГРАЦІЯ УКРАЇНИ ДО ЄВРОПЕЙСЬКОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ: ШЛЯХИ ІСТОРІЇ
Ключові слова:
Україна, освіта, Болонський процес, реформаАнотація
У статті аналізується процес входження України до європейського освітнього
простору. Визначається велика роль Києво-Могилянської академії у започаткуванні цього процесу. Автор надає деякі рекомендації щодо впровадження Болонської реформи освіти в Україні
Посилання
Грінченко Б. Якої нам треба школи. – К.: Вид. М. Грінченко, 1912. – 24 с.
Васькович Г. Шкільництво в Україні (1905-1920). – Мюнхен: Український Вільний Університет, 1969. – 226 с.
Борисенко В.Й. Боротьба демократичних сил за народну освіту на Україні в 60-90-х рр. ХІХ ст. – К.: Наукова
думка, 1980. – 154 с.
Благий В. Шкільництво в Галичині на початку ХХ ст. – Львів: Інститут українознавства ім. І. Крип’якевича
НАН України, 1999. – 76 с.
Сірополко С. Історія освіти в Україні. – К.: Наукова думка, 2001. – 912 с.
Кудін А. Реалізація в Україні принципів і завдань Болонського процесу: забезпечення мобільності громадян з
можливістю їх працевлаштування // Вища школа. – 2006. – № 1. – С. 27-31.
Бех В. На шляху до європейського простору для вищої освіти // Пам’ять століть. – 2005. – № 2. – С. 57-59.
Базилевич В. Інтелектуалізація та індивідуалізація – основа формування нової парадигми класичної універси-
тетської освіти в галузі економіки управління в контексті Болонського процесу // Вища школа. – 2005. – № 4. –
С. 28-35.
Шубін О. Адаптація університету до Болонського процесу // Вища освіта. – 2005. – № 6. – С. 21-27.
Флюр О.М. Інтеграція України у світовий інформаційний простір: Дис. ... канд. політ. наук: 23.00.04 / Київсь-
кий національний ун-т ім. Тараса Шевченка. – К., 2004.
Хижняк З.И. Киево-Могилянская академия. – К.: Вища школа, 1988. – 268 с.
Хижняк З.І. Києво-Могилянська академія: історичний нарис. – Миколаїв: вид-во МДГУ ім. П. Могили, 2004. –
с.
www.eu-edu.org/ua/bolonsky1.html.